انـــــــتـــــــخـــــــــاب
انجمن تفریحی و تخصصی هیمورا هیچ شعبه دیگری ندارد!!!
تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391
نويسنده : وحید اسکای

انـــــــتـــــــخـــــــــاب

 

 

انـــــــــــتـــــــــــخــــــــــــابــــــــــــــــ

 

 


درگیر رویای تو ام ، منو دوباره خواب کن


دنیا اگه تنهام گذاشت تو منو انتخاب کن


 دلت از آرزوی من ، انگار بی خبر نبود


حتی تو تصمیمای من ، چشمات بی اثر نبود


خواستم بهت چیزی نگم ، تا با چشام خواهش کنم


درا رو بستم روت تا ، احساس آرامش کنم


باور نمی کنم ولی ، انگار غرور من شکست


اگه دلت می خواد بری ، اصرار من بی فایده است

 

 

 

 

هرکاری می کنه دلم ، تا بغضمو پنهون کنه


چی می تونه فکر تو رو ، از سر من بیرون کنه؟


یا داغ رو دلم بزار ، یا که از عشقت کم نکن


تمام تو سهم منه ، به کم قانعم نکن


خواستم بهت چیزی نگم ، تا با چشام خواهش کنم


درا رو بستم روت تا ، احساس آرامش کنم


باور نمی کنم ولی ، انگار غرور من شکست


اگه دلت می خواد بری ، اصرار من بی فایده است

انـــــــتـــــــخـــــــــاب

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،
آخرين مطالب