اعتراف عاشقانه
انجمن تفریحی و تخصصی هیمورا هیچ شعبه دیگری ندارد!!!
تاريخ : پنج شنبه 4 اسفند 1390
نويسنده : وحید اسکای

اعتراف عاشقانه

بگذار اعتراف كنم كه بدجور دلم برايت تنگ شده

فكر نكن بي وفا هستم ، دلم از سنگ نشده...

اعتراف ميكنم اينك در حسرت روزهاي شيرين با تو بودنم

باور نميكنم اينك بي توام

كاش ميشد دوباره بيايي و يك لحظه دستهايم را بگيري

كاش ميشد دوباره بيايي و لحظه اي مرا ببيني

تا دوباره به چشمهايت خيره شوم ،  

تا بر همه غم و غصه هاي بي تو بودن چيره شوم...

كاش ميشد دوباره بيايي و لحظه اي نگاهت كنم ، با چشمهايم نازت كنم

در حسرت چشمهايت هستم ، 

چشمهايي كه هميشه با ديدنش دنيايم عاشقانه ميشد

بگذار اعتراف كنم كه بدجور دلم هوايت را كرده

در حسرت گرمي دستهايت ، تا كي بايد خيره شوم به عكسهايت ،

هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هايت...

كاش بودي و به بهانه هايت نيز راضي بودم ،

كاش بودي و من ديگر از سردي  نگاهت شاكي نبودم

هر چه خواستم از تو بگذرم از همه چيز گذشتم جز تو ،

هر چه خواستم فراموشت كنم همه را فراموش كردم جز تو ،

هر چه خواستم به خودم بگويم هيچگاه نديدم تو را ،

چشمهايم را بستم و باز هم ديدم تو را ، هر چه خواستم دلم را آرام كنم ،

آرام نشد دلم و بيشتر بهانه تو را گرفت ، هر چه خواستم بگويم بي خيال ،

بي خيالت نشدم و به خيالت تا جايي كه فكرش هم نمي كني رفتم...

ميخواستم با تنهايي كنار بيايم ، دلم با تنهايي كنار نيامد ،

ميخواستم دلم را راضي كنم ، ياد تو باز هم به سراغم آمد ،

ميخواستم از اين دنيا دل بكنم ، دلم با من راه نيامد ...

بگذار اعتراف كنم كه دلم در چه حاليست ، بدجور از نبودنت شاكيست ،

هر جا هستي برگرد كه اصلا حالم خوب نيست....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،
آخرين مطالب