خانم ها بخوانند
انجمن تفریحی و تخصصی هیمورا هیچ شعبه دیگری ندارد!!!
تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نويسنده : وحید اسکای

خانم ها بخوانند

اگرچه مردان تصور مي کنند زنان موجوداتي پيچيده اند، اين موضوع در خصوص برخي از خود مردان نيز صحت دارد.

برخي اوقات فهميدن بعضي حرکات، احساسات و حرف هايي که مردان مي زنند سخت است. اگر شما از آن دسته خانم هايي مي باشيد که به طور مداوم سعي مي کنيد خلق همسر خود را بفهميد بدانيد که بيشتر خانم ها با اين مشکل روبه رويند. براي فهميدن بهتر، خوب است اين نکات را رعايت کنيد:

1) زنان و مردان به اشکال مختلف صحبت مي کنند. اغلب اوقات مرد حرفي مي زند و زن آن را طور ديگري تعبير مي کند. به عنوان مثال موقعي که همسرتان از شما مي خواهد کارتان را براي مدتي ترک کنيد و در منزل بمانيد شايد منظورش اين است که نگران شماست و نمي خواهد دچار استرس شويد. در حالي که شايد شما تصور کنيد که منظورش اين است که قادر به کنترل وضعيت نيستيد و بايد در منزل بمانيد.

2) سعي کنيد به نشانه هايي که مرد مي دهد توجه کنيد. اغلب اوقات به دلايلي او طور خاصي عمل مي کند. به عنوان مثال همسرتان به صورت ناگهاني بيش از حد مراقب شما است که براي شما قابل فهم نيست. اما اگر خوب دقت کنيد مي فهميد که شايد تصادف هفته پيش شما باعث حساس شدن او شده است.

3) او را براي گذراندن قسمتي از وقت خود دور از خانواده تشويق کنيد. مردان در عين حال که پيچيده اند به گونه اي نيز ساده اند. مردان برعکس زنان طاقت تحمل استرس و دردسر را ندارند و بعضي اوقات نياز به خلوت کردن با خود دارند. پس در اين مواقع به جاي اين که به دنبال علت بگرديد بگذاريد همسرتان با خودش خلوت کند.

4) صبر داشته باشيد. هرچند که سخت است. اين تنها راه حل است زيرا اگر حوصله به خرج دهيد احتمال زيادي وجود دارد که او به طور کامل ناراحتي خود را براي شما شرح دهد.

5) از او سوال کنيد. اگر از اتفاقي که دارد رخ مي دهد بي اطلاعيد از او سوال کنيد به احتمال زياد او مشکل خود را بيان مي کند. شايد ناراحتي او فقط کاري يا مالي باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بخش اختصاصی بانوان، ،
آخرين مطالب