رازهايي که خانمها هيچگاه براي همسرانشان آشکار نميکنند
انجمن تفریحی و تخصصی هیمورا هیچ شعبه دیگری ندارد!!!
تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نويسنده : وحید اسکای

رازهايي که خانمها هيچگاه براي همسرانشان آشکار نميکنند

بيشتر مردها زنها را انسان هايي مرموز مي دانند. البته خانم ها هم از اين وضعيت خوشحال هستند و احساس رضايت مي کنند! اما در ذهن بيشتر آنها اين افکار غوطه ور است: "واقعاً چه اتفاقي مي افتد اگر همه ي واقعيت و رازهاي زندگيم را به همسرم بگويم؟"  "آيا با بيان اين واقعيتها او بيشتر مي تواند مرا درک کند؟"  از همه مهم تر اينکه "شايد اگر او حقايق را بداند، کمتر مرا سرزنش کند."

شايد اگر اجازه دهيد همسرتان حداقل بصورت مختصر به رازهاي دروني شما و علت مخفي کردن آن پي ببرد به نفع شما خواهد بود و تا حدي زياد از اين استرس و نگراني خلاص مي شويد (البته اين به نفع مردها نيز است، چرا که، داشتن يک خانم خوشحال و خوشرو هميشه براي آنها خوشايند تر است.)

 

در اينجا به ده مورد از مخفي کاري هاي خانم ها از زبان خودشان اشاره مي کنيم که بعضي از آنها شما آقايان را شوک زده مي کند؟ برخي ديگر را نيز خود تا حدي به آن مضنون بوديد ولي هيچگاه جرأت پرسيدن آن را نداشتيد! البته دامنه ي وسعت اين رازهاي دروني بسيار گسترده تر است ولي بهتر است حداقل از همين ده مورد نيز مطلع باشيد:

1- بيشتر وقتها اگر جنسي بخريم فرق نمي کند از لباس يا دارو تا... و تخفيفي روي آن بگيريم مثلا" 20%، قيمت اصلي و بدون تخفيف آن جنس را به همسر يا ديگران مي گوييم. اين تنها يک دروغ مصلحتي است و دليلي ندارد حقيقت را بگوييم، "در بعضي خريدهاي غيرضروري ( لوازم آرايش و..) يک مقدار پول آن را از کارت اعتباري و بقيه را نقدي پرداخت مي کنم، به اين صورت است که شوهرم دقيقا" نمي داند که چقدر هزينه کردم!"

خانمي 32 ساله که از ترس برملاشدن مخفي کاري هايش خواست نامش فاش نشود! مي گويد: البته ما قبول داريم که روراستي بهتر است و مخفي کردن عادت بدي است، اما وقتي به دردسرهاي بحث هايي که در اثر گفتن حقيقت داستان به همسرمان پيش مي آيد فکر کنيد مي بينيد که ما حق داريم!"

2- ما خانم ها تمام مدت به سکس با همسرمان فکر مي کنيم.

اما حقيقت اين است که آخر شب اينقدر خسته هستيم که حوصله و نيروي لازم را براي سکس نداريم، چه خوب بود اگر شما آقايان در روز اين کار را مي کرديد...

3- ما هم به اندازه شما از فکر تعهد به زندگي هراسان و عصبي مي شويم!

درست است که بيشتر دختران با روياي ازدواج با يک شاهزاده ي جذاب، لباس عروسي مجلل و زيبا و روزهاي خوش بعد آن، بزرگ مي شوند، اما خوب ما هم انسانيم مثل شما مردها، وقتي تمام اين روياها تبديل به زندگي با يک نفر متفاوت از روياهايمان مي شود ترس تمام وجودمان را مي گيرد، يکي از دوستان من، ليدا 34 ساله مي گويد: "فکر ازدواج هميشه مرا مي ترساند! مي دانم که حس زناشويي شيرين است ولي احساس تسليم شدن و از دست دادن تمام استقلال شخصيم در زندگي من را فلج مي کند"، ولي خوب، جالب اينجاست که همين ليدا وقتي ازدواج کرد، خودش اظهار داشت، " حالا که ازدواج کردم، با وجود يک زندگي متعهد، مي بينم که چطور من و همسرم  يک گروه دونفري با اهداف و افکار هماهنگ را دنبال مي کنيم و مي خواهيم که همين طور نيز بمانيم"

4- شايد ظاهرا" خود را مستقل و مدرن جلوه دهيم ولي حقيقت اين است که ما هميشه به شما به عنوان "يک مرد" نياز داريم. در اين قرن جديد دوست داريم  پا به پاي مردها پيش برويم اما شما مردها بدانيد ما در همه جا مي خواهيم زير بال و پر مرد خود باشيم و از ما مراقبت کنيد. اين رفتار شما از نحوه ي سکس مردانه خود در رختخواب تا تعمير اتومبيل، حمل چمدان هاي سنگين در مسافرت ها، کشتن حشرات موذي که هميشه ما زنها از کشتن آنها مي ترسيم، همگي براي ما باعث غرور و افتخار است و با حضور شما مردها احساس امنيت بيشتري مي کنيم!

پريا 29 ساله از تهران چنين مي گويد: "اين باعث افتخار و غرور من است وقتي دوستان و اطرافيانم از اينکه شوهرم درب ماشين يا منزل را اول براي من باز مي کند يا وقتي باردار هستم چطور با احساس از من مراقبت مي کند، تعريف مي کنند. راستش، هميشه  شب ها وقتي مي ترسم دوست دارم در آغوش و بازوان همسرم پناه ببرم، اصلاً آن موقع ديگر مهم نيست که چقدر در زندگي مشترک مستقل هستم!!

5- روابط جنسي

اين که در حرفهايمان موقع سکس يا ... افراطي از شما تعريف مي کنيم، مثلا"، "عزيزم تو بهترين سکس را داري و ..." اين ها خيلي صادقانه نيست و يک سري ريزه کاري ها را مخفي مي کنيم، خوب خيلي عاقلانه نيست که همه چيز را راست بگوييم، اما اين را بدانيد که سکس با شما به عنوان شريک زندگي و کسي که از صميم قلب مي خواهيم خيلي شيرين تر است!

6- ما هميشه مي ترسيم که مثل مادرانمان باشيم

ما به مادرانمان عشق مي ورزيم و آنها را تحسين مي کنيم، همواره به آنها به ديد عزيزترين موجود مي نگريم، اما هيچ وقت دوست نداريم که از زبان شما مردها اين را بشنويم که "عين مادرت هستي!" اين جمله تمام وجود و احشاء ما زنان را مي لرزاند، از آن به بعد فکر مي کنيم که شما به خاطر اينکه مثل مادرانمان هستيم با ما ازدواج کرديد و حتماً بعد از اين هم انتظار داريد مثل او کامل و بي نقص باشيم، خيلي وحشتناک است و ما تبديل به موجوداتي حساس و عصبي مي کند، اگر واقعا" به رابطه ي سکس با همسر و آرامش حين آن علاقه داريد و اهميت مي دهيد هرگز اين واژه را به کار نبريد! ( همانطور که مي دانيد اعصاب خانم ها تأثير مستقيم در نحوه ي سکس آنها دارد!!)

7- حسادت شما را دوست داريم اما در حد کم

ما زن ها هميشه از اينکه حواستان به ما باشد لذت مي بريم و فکر مي کنيم که برايتان مهم هستيم. اما لطفاً مثل انسان هاي عصر حجر با ما رفتار نکنيد و فکر نکنيد که ما را به بردگي خريديد. نيلوفر 22 ساله مي گويد: "من شخصاً از خود مطمئنم و مي دانم که نسبت به شوهرم متعهد و  وفادارم، فکر اينکه او حتي ذره اي تصور خيانت از طرف من را در ذهن خود داشته باشد ديوانه ام مي کند" شما مردها همواره اين حس را داريد چرا که بطور مثال وقتي ما همکار خوش تيپ خود را به شما معرفي مي کنيم، با ابرو بالا دادن و قيافه گرفتن شخصيت او را زير سوال مي بريد.

8-  درست است که ما زنها بيش از حد با دوستانمان گرم مي گيريم، اما نه آنقدر که شما از اين قضيه مي ترسيد، بله ما از مادرشوهرمان شکايت مي کنيم، يا اينکه چقدر تفريحات مردانه ي شما ما را عذاب مي دهد و حتي بهتر است بدانيد که راجع به مسائل زناشويي و سکسمان نيز با دوستانمان تبادل نظر مي کنيم! اما خيالتان راحت باشد در مورد چيزهايي که غرور شما را لطمه دار مي کند چيزي نمي گوييم، (بطور مثال وقتي که با چه حالت ديوانه واري براي مرگ پدر يا مادرتان در آغوش ما گريه مي کرديدو...)، مسلما" يک سري مسائل در زندگي خيلي با ارزش تر از آن است که با ديگران سهيم کنيم، يکي از دوستان من اين طور عنوان مي کند "مطمئناً درست نيست درمورد اينکه چه حرفهايي بين من و همسرم موقع خواستگاري ردو بدل شد، يا احساسات عاطفي بين خودمان و فرزندانمان چيزي به دوستانمان نمي گوييم، اين عواطف و زيبايي ها تنها متعلق به خود خود من است"

9- بدانيد که ما زنان قدر تمام کارهاي شما را در زندگي مي دانيم ولي !

حقيقت اين است که نمي توانيم ببينيم که ديگر کارها را نيز انجام نمي دهيد! بطور مثال "شوهر من واقعاً در کارهاي خانه به من کمک مي کند، خيلي خوب فرشها را جارو مي کند اما هميشه از اينکه فراموش مي کند زير کاناپه هاي روي فرشها را هم تميز کند ديوانه مي شوم"

خوب، ايراد گرفتن و اعتراض استعدادي است دروني در ما زنان لجباز که مي توانيم به آنچه مي خواهيم برسيم. مرتباً به نحوه ي انجام  کار در خانه از طرف شما ايراد مي گيريم که چرا اين را اينجوري تميز کردي و ... شايد هم همين دليل اين است که مردهاي ما خيلي ديگر تمايلي به کمک در کارهاي خانه ندارند.

مي توانيم با هم يک معامله دو طرفه کنيم! اگر شما مردها وقتي ظرفها را مي شوييد، ميز بوفه را نيز تميز کنيد و آشغالها را هم جمع کنيد، آن وقت قول مي دهيم که هيچ وقت از شما ايراد نگيريم و همواره از شما تعريف کنيم، موافقيد؟!!

10- ما در زندگي به شما مردها همواره عشق مي ورزيم ولي خوب در حال قانع کردن خود بر اين هستيم که ديگر نبايد عاشق شويم! شايد اين حس بصورت بالقوه هنوز در وجود ما هست.

مي دانم اين طور گفتن خيلي درست نيست، بهتر است اين مسئله را اين طور بيان  کنم: بيشتر زنها عادت دارند هميشه عاشق باشند، حقيقت اين است که وقتي جنسي مونث احساسات خود را با همسرش به زبان مي آورد و از عمق و علاقه في مابين صحبت مي کند، هيچ عکس العمل خارق العاده اي از جانب آن مرد نمي بيند، او همچنان مات و مبهوت به ما نگاه مي کند، چرا شما مردها فکر مي کنيد با اين برخورد هميشه ما عاشق شما مي مانيم؟ ما هم انسانيم نه بازيگر فيلم هاي رومانتيک، در لحظه اي که ما اظهار عشق مي کنيم شايد ديگر کمتر بتوانيم با شما با اين لحن حرف بزنيم و با اين بي تفاوتي ها ديگر تمايل و تواني براي بيان دوباره اين احساسات لطيف را ناخودآگاه از دست مي دهيم. ولي خوب در آخر باز هم اين ما هستيم که به خاطر زندگي مشترک در اين موارد از خود گذشتگي مي کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بخش اختصاصی بانوان، ،
آخرين مطالب