چرا خانم ها برخي مردان را رد ميکنند!!
انجمن تفریحی و تخصصی هیمورا هیچ شعبه دیگری ندارد!!!
تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نويسنده : وحید اسکای

چرا خانم ها برخي مردان را رد ميکنند!!

آخرين باري که کسي به زور از شما کمکي مي خواست به ياد داريد ؟! بطور مثال ، دوست نااميد و درمانده خودتان که نمي خواهد تنها به سينما برود و شما را مجبور مي کند که حتما" او را همراهي کنيد !!

چه احساسي به شما دست مي دهد ؟ مسلما" خيلي خوشايند نيست .

تحقيقات روانشناسان و محققان علوم اجتماعي ثابت کرده است که" انسان ناخودآگاه از مردمي که هميشه به آنها آويزان هستند ( مثل کنه !!) بيزارند ! " ، اين يک امر طبيعي است که برخواسته از اساس و بنياد ساختار انسان است .

و در مقابل ، ما هميشه به طرف کسي که به ما هيچ نيازي ندارد ، جذب مي شويم .

طبق مطالعه تجربي بروي زنان ، اصولا" آنان مرداني را که مدام آوازه ي نااميدي و يأس را سر ميدهند قبول ندارند و آنها را رد مي کنند ! وقتي شما به کسي نيازمنديد ، ضمير ناخودآگاه شما هميشه اين حس را القاء ميکند که " من بي ارزش هستم "

مطمئنا" ، اگر آخرين باري را که از طرف خانمي رد شده ايد را به خاطر بياوريد و دقت کنيد ، مي بينيد که شما بيشتر وقتها نياز خود را به او نشان داده ايد .

براي جذب خانم ها ، هميشه اعتماد به نفس خود را حفظ کنيد ، در کمال اطمينان به توانايي هاي خود ايمان داشته باشيد، عذر خواهي نکنيد ! هميشه متغير عمل کنيد يا حداقل کاملا" طبق خواسته آنها قدم بر نداريد !

با اعتماد به نفس شما ، هر زني آرزو دارد که در اعماق وجود شما نفوذ کند و شايد باورش سخت باشد ، اما شما تمام روز را مي توانيد با او صحبت کنيد بدون اينکه او خسته شود ! با قدرت و جذبه ، آنچنان انرژي مثبتي خواهيد داشت که آنها شما را باور خواهند کرد و براحتي مي توانيد بين خانم ها انگشت نما باشيد، و بدون هيچ زحمتي آنها را به طرف خود جذب مي کنيد !

نه اينکه هميشه مثل کنه به آنها بچسبيد !!

تا اينجا متوجه شديد علت اصلي رد کردن بعضي مردها توسط خانم ها ، چيست ،

حالا دقيقا" فکرکنيد ، چه روشهايي را براي جذب خانم ها تا به حال اجرا کرده ايد و پاسخ منفي گرفتيد و بيشتر آنها از شما دفع شده اند !

روش صحيح آن است که با بررسي بيشتر ، کاملا" بفهميد چه خصوصياتي او را مجذوب مي کند و سعي کنيد موقع اجراي آنها کاملا" حرفه اي و واقعي عمل کنيد ، چرا که اگر رفتار شما مصنوعي و فريب کارانه به چشم آنها بيايد ، نتيجه اي معکوس خواهد داشت !

پس واقعيت اين است که شما مثل يک آهن ربا آنها را جذب يا دفع کنيد ، پس در نحوه ي رفتار خود ماهرانه عمل کنيد !

يک لحظه خودتان را جاي يک خانم بگذاريد و تصور کنيد با يک مرد متشخص ، گرم ، با روحيه ، با تجربه و جذاب ! روبرو مي شويد که کاملا" اعتماد به نفس و کنترل خود را در همه حال حفظ مي کند ، مسلما" با خود مي گويد من مرد رويايي خود را پيدا کردم!

و حال برعکس آن ، تصور کنيد آقايي با حالتي سرخورده ، سرد ، مدام دست و پا مي زند تا بتواند يک کلمه با شما حرف بزند ، ارتباط کلامي او بسيار ضعيف است و لباس پوشيدنش مثل اين است که جلوي شما اصلا" راحت نيست ! بله ، او فقط وقت شما را تلف مي کند و سريع تر مي خواهيد که از دستش راحت شويد !!

تنها به " اشعات و رايحه جذابيت " فکر کنيد ، نه اينکه "من مي خواهيم تأثير گذار باشم" ، به ياد داشته باشيد چيزهايي که براي شما جذاب است براي يک خانم هيچ وقت جذاب نخواهد بود ، بنابراين هميشه به قضيه از ديد يک خانم نگاه کنيد.

اين بدان معني است که مادامي که ديگر آقايان به سهولت خانم ها را با رفتار جالب خود ، جذب مي کنند ، شما همچنان زن ذليل و ناکام خواهيد ماند !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بخش اختصاصی بانوان، ،
آخرين مطالب