چه کارهايي شوهرتان را فراري مي‌کند؟
انجمن تفریحی و تخصصی هیمورا هیچ شعبه دیگری ندارد!!!
تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نويسنده : وحید اسکای

 

جه کارهايي شوهرتان را فراري مي‌کند؟


از اين 8 کار بپرهيز، خانم عزيز!

آيا تا به حال شده در حالي که گمان مي‌کرديد لحظات فوق‌العاده خوبي در کنار همسرتان داريد، ناگهان او عصباني شده و شروع به ايراد گرفتن از شما کند؟ متاسفانه اغلب خانم‌ها عاداتي دارند که مردها را ناراحت مي‌کند..


1- جاروبرقي کشيدن در وقتي که وقتش نيست!
ساعت 8 شب است، همسرتان از محل کار به خانه برگشته و روي کاناپه در حال استراحت و تماشاي تلويزيون است. شما که تا به حال مشغول امور ديگر منزل و رسيدگي به کودکان بوده‌ايد حال اين فرصت را پيدا کرده‌ايد که خانه را کمي جارو بکشيد، پس با کمال احترام از همسر خود مي‌خواهيد دقيقه‌اي کودکان را زير نظر بگيرد و پاهايش را بلند کند تا خانه را جارو بکشيد اما متوجه عصبانيت همسرتان مي‌شويد.
بهترين راه اين است که به او حق داده و جارو کشيدن را به فردا موکول کنيد.


2 -غرغر کردن موقعي که او دارد فوتبال مي‌بيند
امروز بعد از ظهر از تلويزيون مسابقه فوتبال تيم مورد علاقه همسرتان پخش مي‌شود. اما شما از فوتبال يا تيم مورد علاقه او متنفريد، بنابراين مدام در حالي که او در حال تماشاي تلويزيون است در خانه راه مي‌رويد، غرغر مي‌کنيد و از تيم او يا حتي تماشاي فوتبالش ايراد مي‌گيريد. او که از کار شما کلافه شده ممکن است کاملا محترمانه از شما بخواهد ساکت باشيد. نبايد از عکس‌العمل همسرتان ناراحت شويد. فراموش نکنيد در يک خانواده هر کسي حق دارد به علايق خود مشغول شود، اگر شما فوتبال دوست نداريد بهتر است آن ساعت براي گردش با دوستان‌تان قرار بگذاريد يا به خريد برويد.

 

3 - بگو منو دوست داري بگو
به رستوران رفته‌ايد و ساعات بسيار خوبي را با هم گذرانده‌ايد. حال به خانه برمي‌گرديد و در کنار همسرتان که مشغول تماشاي تلويزيون است مي‌نشينيد و شروع مي‌کنيد به پرسيدن سوالات رمانتيک نظير «چه‌قدر من رو دوست داري؟» ممکن است ابتدا همسرتان با گفتن يک يا دو جمله احساسش را به شما بيان مي‌کند اما اگر سوالات ادامه يابد، ساکت شود و شما گمان کنيد به شما بي‌علاقه است يا حوصله‌تان را ندارد. پرسيدن سوالات عاشقانه خوب است اما هر چيز زماني دارد.

 

4 - کي بود؟ چي بود؟ کجا بودي؟
«کي بود زنگ زد؟» «چي مي‌خواست؟» «خوب تو بهش چه گفتي؟»
گاهي اوقات زنان بدون آنکه منظور خاصي داشته باشند، همسرانشان را بيش از حد سوال پيچ مي‌کنند. در اينجاست که صبر همسران ممکن است تمام شود. فراموش نکنيد بهترين کار اين است که هرگز خيلي در کارهاي همسرتان دخالت نکنيد. اجازه دهيد هر فردي زندگي شخصي خود را داشته باشد. وقتي اجازه مي‌دهيد همسرتان در زندگي شخصي‌اش رازهايي را براي خود نگه دارد، زندگي مشترک شما باثبات‌تر خواهد بود.

 

5 - ادب کردن شوهر
گاهي زنان با همسران خود مثل کودکان برخورد مي‌کنند. مثلا مدام به او يادآوري مي‌کنند که به دندانپزشک مراجعه کند. فراموش نکند نان بخرد. روغن ماشين‌ را چک کند و... اين حرف‌ها تنها مي‌تواند سبب عصباني شدن همسرتان شود. او ازدواج نکرده تا کسي همانند مادرش مدام او را نصيحت کند. اگر کاري را فراموش مي‌کند تنها يک بار به او گوشزد کنيد و قبل از آنکه نظرتان را در مورد کاري بدهيد، منتظر شويد تا خود او درباره آن صحبت کند يا نظرتان را بخواهد.

 
6-  افتادن از آن طرف بام
مدام به همسرتان زنگ مي‌زنيد، مي‌خواهيد تنها با او بيرون برويد و دوري‌اش را نمي‌توانيد تحمل کنيد؟ مردان شايد در ماه‌هاي اول ازدواج اين روند را تحمل کند اما بعد از اين عادت شما عصباني خواهند شد. اجازه بدهيد ساعاتي از روز را به حال خودش باشد و همراه با همکارانش ساعاتي را خوش بگذراند.

7- الان ميام!
ساعت 8 به تولد يکي از دوستان همسرتان دعوت شده‌ايد و با آنکه همسرتان نيم ساعت است آماده روي کاناپه نشسته. شما هنوز به دنبال اين هستيد که چه روسري با پيراهن‌تان جور است و او مدام تکرار مي‌کند که زود باش، همين لباس خوب است و... تا آنکه در نهايت از دست شما عصباني مي‌شود. بهترين کار اين است که شما يک يا دو ساعت پيش از ساعت مقرر انجام کارهاي خود را آغاز کنيد تا وقتي او آماده مي‌شود شما ديگر کاري براي انجام دادن نداشته باشيد.

 
8 -انتقاد از مادرشوهر
«مادرت را خيلي دوست دارم ولي بهتر بود قبل از آنکه بيان حداقل اول زنگ مي‌زدند.» شايد حق با شما باشد ولي حتي يک انتقاد محترمانه از مادر همسرتان ممکن است او را ناراحت کند. اگر مي‌خواهيد در ديد همسرتان و خانواده‌اش بهترين باشيد هرگز از مادر همسرتان ايراد نگيرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بخش اختصاصی بانوان، ،
آخرين مطالب